Dieta si sfaturi pentru o sanatate optima pe timp de vara

Vei arata si te vei simti minunat in aceasta vara cu ajutorul exercitiilor fizice si un plan de dieta adecvat. Urmand doar cativa pasi de baza toata atentia va fi captata asupra voastra. Facand exercitii simple si de rutina timp de sase zile veti avea capacitatea de a accelera metabolismul, iar daca mai adaugati si un regim alimentar adecvat prin mese cu un continut scazut de grasimi, in cel mai scurt timp veti avea o forma de invidiat.

Dieta de vara
Exemplu de dieta pentru vara

A slabi pe timp de vara poate fi distractiv. Nu aveti nevoie de prea multe elemente. Iata si cateva idei:

– incercati un castron de supa de genul Gazpacho scazut in calorii;

– tocati o cana de castravete, 1/2 ceasca de rosii, 1 cana de ardei rosu si 1/2 cana de ceapa.

– combina trei catei de usturoi tocat cu 2 linguri de ulei de masline, 1/2 ceasca de otet de vin alb si 4 cesti de suc de rosii intr-un castron mare. Adauga legumele cubulete si dati la rece.

Consumul de salata este un alt mod minunat de a scapa de greutatea in plus. Incercati salata verde sau cea de varza asezonate cu 1/2 cana de seminte de floarea soarelui si 1 lingurita de ulei de masline alaturi de un strop de suc de lamaie pentru un plus de gust.

Alimentele preparate la gratar sunt ideale vara deoarece sunt scazute in calorii. Pentru o silueta de invidiat si o sanatate optima preparati pe gratar carne de pui, creveti sau legume. Prepararea carnii sau a mancarurilor de legume necesita o lingurita de ulei de masline pe ambele parti daca ne referim strict la carne. Se presara cu sare de mare si piper, apoi se da la gratar.

Si fructele, de asemenea, pot fi preparate la fel de bine pe gratar. Felii de pere, ananas, mango si piersici pot fi lasate pentru cateva minute pe ambele parti pentru un desert sanatos, aproape decadent.

Feriti-va de gratarele cu hrana foarte grea. Gratarele incarcate si picnicurile pot distruge orice dieta de vara. Populare vara sunt salatele dar nu cele pline de calorii cum ar fi salata de cartofi, salata de paste cremoase si salata de varza care contine multa maioneza. Burgeri, hot-dog si chips-uri de cartofi, care de multe ori le urmeaza, sunt la fel de daunatoare din punct de vedere al grasimilor, caloriilor si numarului de carbohidrati. Cand vine vorba de salate, evitati orice care arata cremos si optati pentru salatele sanatoase, care sunt realizate cu ulei de masline si legume ( ingrediente esentiale pentru sanatatea inimii). In loc de burgeri si hot-dog, optati pentru pui la gratar sau burgeri vegetarieni sau din carne de curcan. Poti taia, de asemenea, consumul de calorii mancand burger sau hot dog insa fara chifla invelit in salata verde. Pentru a reduce pofta de mancare consumati pe tot parcursul zilei fructe, legume si salate sanatoase.

Aveti grija ce beti

Vara se consuma multe bauturi cu zahar si, adesea, destul de mult alcool. Prima regula a unei diete de vara este sa ne mentinem hidratati consumand apa plata. Cocktail-uri de vara tipice, cum ar fi margarita, daiquiri si pina colada sunt incarcate cu calorii, zahar si alcool elemente care duc la deshidratare.

Dieta pe baza de apa

Daca vreti o bautura alcoolica, incercati un pahar de vin sau unul de bere cel mult de doua ori pe saptamana. De asemenea, evitati bauturile non-alcoolice, cum ar fi limonada sau cele acidulate, nu sunt deloc sanatoase.

Exercitii fizice in aer liber

Profitati de vremea buna si lucrati in aer liber. Admirati natura facand o plimbare cu bicicleta sau a alerga de-a lungul unui lac. Inotul este un alt mod excelent de a scapa de greutate, nu aveti nevoie decat de cateva ture de bazin. Nu este nevoie sa faceti exercitii tot timpul. Luati in considerare si exercitiile pentru construirea muschilor cu ajutorul greutatilor, scufundarilor sau altor activitati de acest gen.

 

Etichete: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


CAPTCHA Image
Reload Image